Klanten beoordelen ons met vijf sterren

Bestel voor 13.00, morgen in huis (op werkdagen)

Gratis verzending NL

Aanbevolen door zwemscholen

Door onderbezetting duurt het momenteel ietsjes langer (+- 4/5 werkdagen) voordat jouw pakket op de post gaat.

Bestelproces en retourneren

De zeemeerminnen op kantoor doen hun best om jouw bestelde zeemeermin producten zo snel en veilig mogelijk te verzenden. Wij maken hiervoor gebruik van MyParcel/Post NL.

Beschikbare betaalmethoden

Je kunt je bestelling binnen onze shop afrekenen met iDeal, iDeal QR, Bancontact (voor de Belgische zeemeerminnen) en PayPal.

Nadat je besteld hebt

Wanneer je je bestelling hebt geplaats bij Zeemeerminshop dan ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Zo weet je dat de bestelling goed is doorgekomen!

Track & Trace code

Eenmaal verzonden, ontvang je van ons een track & trace code zodat je je pakket makkelijk kunt volgen. Je ontvangt de track & trace code per e-mail.

Vandaag besteld, morgen in huis

Al onze artikelen zijn uit eigen voorraad leverbaar. Bestel je op een werkdag voor 13.00? Dan heb je, als de postbode zijn werk goed doet, je zeemeermin staart de volgende dag in huis!

We zien dat het de laatste tijd nogal uitloopt met de levertijden bij PostNL. Bestel dus op tijd wanneer je je pakketje op tijd wil ontvangen! Als PostNL niet op tijd levert, dan zijn wij hiervoor niet verantwoordelijk.

Past mijn pakket door de brievenbus?

Sommige van de bestellingen passen door de brievenbus, anderen niet. Wanneer je een zeemeermin staart met monovin besteld dan zal deze niet door de brievenbus passen. Bestel je een losse zeemeermin staart of een bikini? Dan past deze uiteraard goed door de brievenbus.

Kan ik de zeemeermin staart ook op komen halen?

Wanneer je in de buurt van Doetinchem woont dan kun je de zeemeermin staart ook op komen halen op ons kantoor.

Versturen jullie ook naar het buitenland?

Zeker weten. We versturen regelmatig zeemeermin staarten naar België en Duitsland. In sommige gevallen zelfs naar Engeland, Denemarken en Zwitserland!

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Tuurlijk kan dat! Geef gerust even aan ons door wat je zou aan willen passen in je bestelling. We passen het direct voor je aan.

Hoeveel bedenktijd heb ik voor mijn bestelling?

Uiteraard houden wij ons ook aan de wettelijke bedenktijd van 14 kalenderdagen. Binnen deze periode mag je het product zonder opgave van reden terugsturen mits niet gebruikt of beschadigd. Moet deze periode wat ruimer zijn in verband met een verjaardag of andere feestelijke gelegenheid? Laat het ons gerust weten.

Ik wil graag ruilen, hoe zit dat?

Wil je de zeemeerminstaart omruilen omdat de maat niet goed is? Daar werken we uiteraard graag aan mee. Omdat de verzendkosten nogal oplopen zijn de verzendkosten voor de koper wanneer er geruild wordt. Uiteraard betalen wij de eerste keer verzenden altijd.

Item toegevoegd aan winkelwagen.
0 items - 0.00