Bestelproces en retourneren
De zeemeerminnen op kantoor doen hun best om jouw bestelde zeemeermin producten zo snel en veilig mogelijk te verzenden. Wij maken hierbij in de meeste gevallen gebruik van DHL.
Beschikbare betaalmethoden
Je kunt je bestelling binnen onze shop afrekenen met iDeal, iDeal QR, Bancontact (voor de Belgische zeemeerminnen) en PayPal.
Nadat je besteld hebt
Wanneer je je bestelling hebt geplaatst bij Zeemeerminshop dan ontvang je hiervan een bevestiging per e-mail. Zo weet je dat de bestelling goed is doorgekomen!
Track & Trace code
Eenmaal verzonden, ontvang je van ons een track & trace code zodat je je pakket makkelijk kunt volgen. Je ontvangt de track & trace code per e-mail.
Vandaag besteld, morgen in huis
Al onze artikelen zijn uit eigen voorraad leverbaar. Bestel je op een werkdag voor 23.59? Dan heb je, als de postbode zijn werk goed doet, je zeemeermin staart de volgende dag in huis!
We zien dat het de laatste tijd nogal uitloopt met de levertijden bij DHL. Bestel dus op tijd wanneer je je pakketje op tijd wil ontvangen! Als DHL niet op tijd levert, dan zijn wij hiervoor niet verantwoordelijk.
Past mijn pakket door de brievenbus?
Sommige van de bestellingen passen door de brievenbus, anderen niet. Wanneer je een zeemeerminstaart met monovin besteld, dan zal deze niet door de brievenbus passen. Bestel je een losse zeemeermin staart of een bikini? Dan past deze uiteraard goed door de brievenbus.
Kan ik de zeemeerminstaart ook op komen halen?
Nee. Het is helaas niet mogelijk om de zeemeerminstaart bij ons op te komen halen.
Versturen jullie ook naar het buitenland?
Zeker weten. We versturen regelmatig zeemeerminstaarten naar België en Duitsland. In sommige gevallen zelfs naar Engeland, Denemarken en Zwitserland!
Hoeveel bedenktijd heb ik voor mijn bestelling?
Binnen 30 dagen mag je bij ons het product zonder opgave van reden terugsturen mits niet gebruikt of beschadigd en in de originele verpakking. Moet deze periode wat ruimer zijn in verband met een verjaardag of andere feestelijke gelegenheid? Laat het ons gerust weten.
Ik wil graag ruilen, hoe zit dat?
Wil je de zeemeerminstaart omruilen omdat de maat niet goed is? Daar werken we uiteraard graag aan mee. Omdat de verzendkosten nogal oplopen zijn de verzendkosten voor de koper wanneer er geruild wordt. Uiteraard betalen wij de eerste keer verzenden altijd.
Ik wil mijn bestelling retourneren, hoe zit dat?
Je mag jouw bestelling binnen 30 dagen retourneren naar het volgende adres:
T.a.v. Zeemeerminshop
Weerdjeslaan 58
7006 BD Doetinchem
De producten moeten onbeschadigd en ongebruikt in de originele verpakking geretourneerd worden. Als je er even een kort briefje bij doet met jouw naam, besteldatum en gewenste actie (andere maat of geld terug), dan kunnen wij jouw retour het snelst in behandeling nemen.